چگونه وارد اکسپلور شویم؟ ورود پست به اکسپلور اینستاگرام

وبسایت مقصد یک منبع جامع و معتبر برای آموزش اینستاگرام بصورت کاملا رایگان می‌باشد.

چگونه وارد اکسپلور شویم؟ ورود پست به اکسپلور اینستاگرام

1. زمان مناسب برای پست گذاشتن مشخص کنید

از زمانی که پست شما در اینستاگرام آپلود می‌شود، برای بهتر دیده شدن آن یک ساعت زمان دارید. یکی از بهترین ترفندها برای ورود به اکسپلور اینستاگرام، تجزیه‌و‌تحلیل رفتار کاربران است. شما باید در زمانی که اکثر کاربران آنلاین هستند پست بگذارید. سپس پست شما در قسمت Feed اینستاگرام برای کاربران نمایش داده می‌شود که تعامل و بازدید بیشتر پست‌ها را به دنبال دارد.

شما باید به قسمت insight اینستاگرام بروید و با کلیک بر گزینه Audience می‌توانید زمان فعالیت حداکثری مخاطبان پیج را ببینید. در مرحله بعد با تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های بدست آمده، زمان مناسب برای پست گذاشتن را تعیین می‌کنید.

2. هایلایت حرفه ای بسازید

با طراحی هایلایت‌های کاربردی، مخاطب زمان زیادی را برای مشاهده محتواهای پیج شما اختصاص می‌دهد. در نتیجه شانس ورود به اکسپلور نیز افزایش می‌یابد. شما باید طریقه ساخت هایلایت حرفه‌ای برای افزایش فالوور را به خوبی آموزش دیده باشید. مقاله زیر ساخت هایلایت حرفه ای را بطور دقیق و با جزئیات توضیح داده است.
خرید ویو اکسپلور

چگونه در اینستاگرام هایلایت حرفه ای بسازیم؟ | سودارو

3. از هشتگ‌های پرطرفدار استفاده کنید

هشتگ و اکسپلور دو عامل رشد پیج هستند اما بسیاری از افراد تصور می‌کنند عدم استفاده از هشتگ راهی برای ورود به اکسپلور است. شما باید هشتگ‌های مناسب با پیج اینستاگرام را پیدا کنید تا از این صفحه نیز فالوور جذب کنید. برای مثال اگر دارای پیج طلا و جواهرات هستید از هشتگ‌های طلا، انگشتر و جواهرات استفاده کنید. هرگز از هشتگ‌هایی که صرفا مورد علاقه شما هستند و مرتبط با پیج کاری شما نیستند، استفاده نکنید.

استفاده درست از هشتگ ها
استفاده درست از هشتگ ها

4. محتوای ارزشمند تولید کنید

بسیاری از پیج‌ها برای افزایش جذب فالوور، محتواهای زرد تولید می‌کنند. دقت کنید ممکن است تعداد فالوور شما در این صورت مقداری بالا برود اما فالوور هدف کسب نمی‌کنید. شما می‌توانید محتواهایی تولید کنید که طبق علایق کاربر باشد. حال شاید از خودتان بپرسید موضوعات مورد علاقه فالوورهای من چیست؟

خلاقیت و نحوه تولید محتوا در اینستاگرام | سودارو
خلاقیت و نحوه تولید محتوا در اینستاگرام | سوداروبرای هر نوع پیچی مانند پیج‌های آموزشی و کسب‌و‌کار چه محتوایی لازم است؟ این مقاله گام به گام نکات لازم را برای تولید محتوا در اینستاگرام آموزش می‌دهد.

اگر به قسمت insight اینستاگرام بروید، در بخش post به میزان تعاملی که مخاطب با هر پست دارد آشنا می‌شوید. در نتیجه می‌توانید محتوایی تولید کنید که بیشترین تعامل را به همراه دارد. طبق الگوریتم اینستاگرام این پست‌ها شانس بسیار بالایی برای ورود به اکسپلور دارند.

5. پست‌های اکسپلور پیج تان را ساماندهی کنید

شاید جالب بنظر برسد پست‌های این بخش در پیج اینستاگرام شما مسیر ورود کاربران به پیج هموار می‌کنند. اگر شما بلاگر حوزه آشپزی هستید نباید اکسپلور پیج شما پر از محتواهای غیرمرتبط با آشپزی مانند موسیقی و سرگرمی باشد. شما باید اکسپلور پیجتان را پاکسازی کنید یعنی تنها محتواهای مرتبط با حوزه آشپزی در این صفحه باشد.

برای اینکار روی پست مورد نظر کلیک کنید و گزینه Not interested را انتخاب کنید. سپس پست مورد نظر و پست‌های مشابه آن از صفحه شما حذف خواهند شد. برای بازدهی بیشتر بهتر است دوستان و پیج‌های مرتبط با حوزه کاری خود را نیز فالو کنید و حتما پست‌های آنها را لایک کنید.

حذف پست های غیرمرتبط با محتوای پیج
حذف پست های غیرمرتبط با محتوای پیج

 

سخن آخر

اکسپلور بهترین راه برای جذب مخاطب واقعی است. اگر دارای پیج کسب‌و‌کار هستید، این راه فرصت بزرگی در جهت افزایش مشتری در اینستاگرام است. بنابراین یادگیری نحوه ورود به این صفحه بر تمامی پیچ‌های کسب‌و‌کار واجب است. امیدواریم پس از خواندن این مقاله علاوه بر ورود به اکسپلور جذب فالوور بالایی نیز داشته باشید.
عوض کردن اکسپلور اینستا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.