روش های افزایش بازدید اینستا

وبسایت مقصد یک منبع جامع و معتبر برای آموزش اینستاگرام بصورت کاملا رایگان می‌باشد.

روش های افزایش بازدید اینستا

  • انتخاب زمان مناسب برای انتشار پست

شما باید با توجه به اصول اینستاگرام مارکتینگ و رفتار فالوورهایتان زمان مناسبی را برای انتشار پست‌های‌تان انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر بخش زیادی از فالوورهای شما نوجوان یا محصل هستند، بهترین زمان انتشار پست در پیج‌تان، در ساعات بعد از تعطیلی مدارس است؛ اما اگر فالوورهای شما را افراد مختلفی به خصوص بزرگسالان تشکیل می‌دهند، زمان مناسب برای انتشار پست‌ها بعد از ساعات اداری و یا در ساعات پایانی شب خواهد بود. زمان انتشار پست‌ها اهمیت زیادی درافزایش ویو در اینستاگرام دارد؛ به همین دلیل با تحلیل رفتار فالوورهای‌تان ساعت و روزهای مناسبی را برای انتشار پست‌ها انتخاب کنید.

بر اساس نتایج تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، ساعت هفت تا نه صبح زمان خوبی برای منتشر کردن پست‌های اینستاگرامی است؛ زیرا بسیاری از افراد عادت دارند تا پس از بیدار شدن گوشی خود را چک کنند. همچنین ساعات بین پنج تا هفت بعداز ظهر نیز به دلیلی تعطیلی ادارات و مدارس می‌تواند بهترین زمان برای انتشار پست باشد؛ زیرا بسیاری از افراد در منزل و مشغول استراحت هستند. همچنین اگر صفحه اینستاگرامی شما بیزینسی است، به کمک insight اینستاگرام که یکی از قابلیت‌هایی است که اینستاگرام در اختیار پیج‌های بیزینسی قرار داده، می‌توانید ساعت و روزهای پربازدید پیج‌تان را شناسایی کنید و بر آن مبنا پست‌های‌تان را انتشار دهید.

  • افزایش ویو اینستاگرام با استفاده از هشتگ‌ها

هشتگ‌ها برچسب‌هایی هستند که شما می‌توانید برای دسته‌بندی پست‌هایتان از آن‌ها استفاده کنید. زمانی که یک هشتگ توسط کاربران اینستاگرام سرچ می‌شود، آن‌ها می‌توانند تمام پست‌هایی که درآن‌ها از این هشتگ استفاده‌ شده است را ببینند. به همین دلیل است که ما توصیه می‌کنیم همیشه هشتگ‌های متناسب با موضوع پست‌هایی که منتشر می‌کنید را پیدا کنید تا بتوانید از آن‌ها برای بیشتر دیده شدن پست‌های پیجتان استفاده کنید. نکته دیگری که باید در مورد استفاده از هشتگ‌ها بدانید این است که اینستاگرام پست‌هایی که از هشتگ‌های نامرتبط با موضوع پست استفاده کرده‌اند را ازلیست دسته‌بندی هشتگ‌ها حذف می‌کند. در واقع اینستاگرام تلاش می‌کند تا با این کار بتواند تجربه بهتری از جستجوی هشتگ‌ها را برای کاربران اینستاگرام به وجود بیاورد. همچنین بخوانید: ساخت هشتگ اختصاصی در اینستاگرام

  • انتشار محتوای ویدئویی برای افزایش ویو اینستاگرام

ویدئوها در اینستاگرام تأثیرگذارتر هستند. اگر دارای پیج اینستاگرامی هستید احتمالاً تاکنون مشاهده کرده‌اید که ویدئوها ویو و کامنت بیشتری می‌گیرند؛ البته معمولاً تعداد لایک‌های عکس‌هایی که در اینستاگرام منتشر می‌شود، بیشتر از ویدئو است؛ با این حال فالوورهای شما برای دیدن یک ویدئوی کوتاه هم باید حداقل یک دقیقه زمان صرف کنند. به همین دلیل این مسئله می‌تواند تا حدود زیادی نشان‌دهنده اهمیت انتشار ویدئو باشد، زیرا زمانی که فالوورهای شما برای پست‌های‌تان کامنت می‌گذارند، اینستاگرام متوجه می‌شود که پست ویدئویی منتشر شده در پیج‌تان برای افراد زیادی جذاب بوده است؛ بنابراین احتمال نمایش دادن آن در اکسپلور اینستاگرام نیز افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین بخوانید: وایرال شدن پست در اینستاگرام

  • استوری اینستاگرام بهترین برای افزایش ویو

برخی از پیج‌های اینستاگرامی به انتشار استوری اهمیت زیادی نمی‌دهند، در صورتی که استوری‌ها قابلیت‌های زیادی دارند. به عنوان مثال شما می‌توانید در استوری‌ها از هشتگ‌ها استفاده کنید، یا لینک یک وب‌سایت را در آن قرار بدهید. استوری‌ها به شما در برقراری ارتباط صمیمانه‌تر با فالوورهایتان کمک می‌کنند، زیرا شما می‌توانید هر چیزی را در استوری‌ها با فالوورهایتان به اشتراک بگذارید. البته استوری‌ها پس از بیست و چهار ساعت به صورت خودکار حذف می‌شوند؛ مگر این که شما آن‌ها را در پیجتان هایلایت کنید. با هایلایت کردن استوری‌ها در اینستاگرام، فالوورهایتان می‌توانند در هر زمانی به استوری‌های شما دسترسی داشته باشند.

  • قرار دادن لینک پیج اینستاگرام در سایر شبکه‌های اجتماعی

برخی ازافراد ممکن است در شبکه‌های اجتماعی دیگری مانند توییتر، فیس بوک و… دنبال کنندگان زیادی داشته باشند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، می‌توانید با گذاشتن لینک پیچ اینستاگرامتان در سایر شبکه‌های اجتماعی، فالوورهایتان را به پیجتان هدایت کنید. با این کار افرادی که علاقه‌مند به فعالیت‌های شما هستند، می‌توانند راحت‌تر پیجتان را در اینستاگرام پیدا کنند؛ اما اگر به تازگی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مختلف را شروع کرده‌اید، این کار ممکن است به شما کمک چندانی برای جذب فالوور اینستاگرام نکند.

 

افزایش نرخ تعامل با افزایش ویو اینستاگرام

معمولاً کاربران اینستاگرام از پیج‌هایی که به کامنت‌ها یا دایرکت‌های آن‌ها پاسخ نمی‌دهند، ناراضی هستند، بنابراین برای جلوگیری از نارضایتی فالوورهای‌تان بهتر است تا حد ممکن به آن‌ها پاسخگو باشید و به این نکته توجه کنید که تعامل بیشتر با مخاطبان‌تان می‌تواند در افزایش ویو اینستاگرام نیز به شما کمک کند. یکی دیگر از نکاتی که باید درباره تعامل با فالوورهای‌تان بدانید، این است که بهتر است در برخی از کپشن‌های پست‌هایی که منتشر می‌کنید درباره موضوعی از فالوورهایتان سؤال بپرسید. معمولاً پست‌هایی که در آن‌ها سؤالی مطرح شده است، کامنت بیشتری دریافت می‌کنند. به جز طرح سؤال، برگزاری مسابقات یا کمپین تبلیغات اینستاگرام نیز می‌تواند به شما در ارتباط بیشتر با فالوورهای‌تان کمک کند. بیشتر بخوانید: چگونه نرخ تعامل اینستاگرام خود را طی چند روز افزایش دهیم؟!

 

خرید ویو اینستاگرام بهترین راه حل برای افزایش ویو

تعداد ویو و لایک پست‌ها در اینستاگرام، یکی از مهم‌ترین موارد است. هنگامی ویو و لایک پست‌های شما افزایش پیدا می‌کند که پیج شما محتوای جذابی داشته باشد؛ برای این منظور روش‌های گوناگونی وجود دارد که با استفاده صحیح از هرکدام از آن‌ها، می‌توانید در این شبکه اجتماعی پرطرفدار موفق شوید. یکی از این روش‌ها، خرید ویو اینستاگرام است. خرید ویو باعث می‌شود تا به راحتی میزان ویو ویدیوهای شما افزایش پیدا کند و همین امر موجب بیشتر دیده شدن پیج می‌شود. برای خرید ویو باید به وب سایت‌های مطمئن مراجعه کنید و با توجه به بودجه تعیین شده، پکیج مورد نظر خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به پیج خرید ویو اینستاگرام مای ممبر سر بزنید.

خرید ویو یکی از راه‌حل‌های موقتی اما بسیار سریع برای پیج‌هایی محسوب می‌شود که تعداد ویوی پست‌های آن‌ها بسیار پایین است. در این روش شما با پرداخت مبلغی، تعداد معینی ویو برای پست‌هایی که مشخص کرده‌اید، دریافت می‌کنید. همان‌طور که گفتیم این روش یک شیوه موقتی برای افزایش ویو است، زیرا از نظر اقتصادی نیز خرید ویو برای تمام پست‌هایی که قرار است در پیج‌تان منتشر کنید منطقی نیست؛ بلکه شما باید در کنار خرید ویو اینستاگرام به دنبال راهکارهایی برای افزایش فالوور و تولید محتوای جذاب نیز باشید؛ زیرا این دو کار می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در افزایش ویو پست‌های پیج‌تان داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.